poniedziałek, 20 stycznia 2014

Perfuma Coco Chanel Mademoiselle – recenzja

Ostatnio zauważyłam, że moja mama kupiła sobie nową perfumę. Była ta Coco Chanel Mademoiselle. Od razu zakochałam się w tym zapachu.


Opis perfum:
Całkiem nowa interpretacja klasycznego zapchu Coco. Delikatny, świeży, orientalny aromat pełen wdzięku i zmysłowości charakterystycznej dla Chanel. Nieco mniej formalny niż Coco, dzięki czemu jest odpowiedni na co dzień.

Skład:
głowa
grejpfrut, bergamotka, pomarańcza
serce
jaśmin, liczi, róża
podstawa
piżmo, paczuli, wetiweria, wanilia

Opinia moja i mojej mamy:
Perfuma ma zmysłowy, delikatny zapach. Zapach jest trwały. Idealnie nadaje się na wyjątkowe okazje jak i na co dzień. Jedyną wadą jest jej cena.

Cena:
ok. 550 zł

Czy dokonałabym zakupu ponownie:
TAK
 
Perfumę możesz kupić TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz